לדרישה לפעולה בזמן אמת בהמשך לפרסום בטלויזיה יש חסרון ויתרון בולטים במיוחד.
היתרון הוא בחשיפה לכמות קונים פוטנציאלית גדולה ביותר באמצעות מסר ויזואלי שמפעיל את מירב החושים יותר טוב מכל מדיה אחרת ומאפשר החזר מקסימלי של ההשקעה בפרסום.
החסרון הוא ביכולת המוגבלת של קליטת התגובה כאשר עשרות ומאות צופים פונים באותו זמן ברגע התשדיר. לעסק רגיל, בדרך כלל, אין את תשתיות הטלפון וכח האדם הדרושים על מנת להתמודד עם כמות כזו של פניות, וכאשר השיחות לא נענות בזמן אמת, חלק משמעותי של הפונים לא יתקשרו שנית.
ישנם בישראל כ – 6-7 מוקדים טלפוניים שיש להם את התשתיות המתאימות לתת מענה לפרסום בטלויזיה, חלקם-ברמה של 25 שיחות בו זמנית, והיתר- ברמה של 60 שיחות ויותר, בו זמנית.
ישנה האופציה של המענה הקולי, דוגמת טלמסר, המאפשרת כמות גדולה של שיחות בו זמנית.הבעיה באופציה זו היא שאחוז הניתוקים ו/או ההודעות הבלתי ברורות, המתקבלות מהמתקשרים, הינו כה גבוה, שכל מפרסם, הרוצה לקבל החזר נאות להשקעתו, רצוי שיעדיף את האופציה האנושית על פני אופצית המכונה/המענה הקולי.