בעלי עסקים רבים המשקיעים מאמצים ומשאבים כלכליים רבים על מנת לשווק, למתג ולפרסם את העסק שלהם כדי לקבל שיחות מלקוחות מתעניינים. מדובר על הוצאת כרטיסי ביקור ושכירת משרד, פרסום בעיתונות, פרסום באינטרנט, השקעה במיתוג העסק, פרסום מפה לאוזן וכל זאת על מנת לקבל שיחת טלפון של לקוח מתעניין שאולי נוכל לעשות עימו עסקים ופה נכנס לתמונה שירות מענה קולי.
לעיתים לאחר כל ההשקעה בפרסום, אנו מעט מקלים ראש בדבר החשוב ביותר. מענה קולי אנושי העומד מאחורי הקו, לעיתים אנו חוטאים במשיבון להשארת הודעה בתא קולי בשביל להרגיש טוב יותר עם ההחלטה (אנו מעדיפים לקרוא לו תא קולי), לעיתים אנו חוטאים במזכירה לחוצה ששיחת הטלפון של הלקוח שכל כך ייחלנו לכך שיתקשר מעט מפריעה לה באמצע שאר עבודותיה הרבות ולעיתים אנחנו חוטאים במיוחד בכך שהטלפון פשוט מצלצל, מצלצל ומצלצל…