שירותי טלמרקטינג לעסקים (אאוטסורסינג מכירות) של קישורית מגדילים את היקפי המכירות של העסק, חוסכים בעלויות כוח אדם והציוד, ונותנים לך את השקט והזמן להתמקד בפעילויות שבליבת המומחיות שלך.
מערך הטלמרקטינג שלנו מאפשר לעסקים להגיע לטווח רחב יותר של לקוחות, לסגור יותר עסקאות בשיחות מכירה יוצאות ונכנסות, לתת מענה מהיר ללידים המגיעים מהאתר ומהרשתות החברתיות, ולתמוך בהזמנות באתרי הסחר האלקטרוני.
לקישורית ניסיון עשיר בתחום המכירות, צוות מקצועי ומיומן בעל יכולות מכירה מוכחות, ציוד טכנולוגי חדשני ומתודולוגיות עבודה מוכוונות ביצועים.
נציגי המכירות שלנו נבחרים בקפידה, מתוגמלים על הצלחות, ועוברים באופן שוטף הכשרות מקצועיות באסטרטגיות מכירה וטיפול בהתנגדויות.
בזכות הגמישות התפעולית שלנו לשינויים בצרכים, לקוחותינו מסוגלים להגיב מהר לשינויים, לנצל הזדמנויות ולהיערך בזמן לאתגרים.
הצטרפו אלינו
שירותי טלמרקטינג לעסקים הייעודיים שלנו מותאמים במדויק לצרכי העסק, החל מאפיון של קהל המטרה, דרך חיבור למערכת הקיימות, ועד לבניית תסריטי השיחה, הגדרת היעדים והדרכת נציגי המכירות הקבועים.
מרגע הפעלת המוקד שלך, מנהל המוקד יעדכן אותך באופן שוטף בנתוני המכירות, ויפיק עבורך ניתוחים, סיכומים ודו"חות, שיסייעו לכם למטב את תהליכי המכירה.
הצטרפות למוקד הטלמרקטינג שלנו יחסוך לעסק שלך ולך עלויות, זמן ומאמץ, הן על רכישה ותחזוקה של ציוד יקר, והן על גיוס, הכשרה, ניהול ושימור עובדים.
הודות לניסיוננו המקצועי וכלי המדידה המתקדמים שלנו, תפוקת נציגי המכירות שלנו גבוהה עד פי 2 ו-3 לעומת התפוקה במוקדי Inhouse, ומבטיחה לך התייעלות תפעולית משמעותית, ומקסימום שיחות ותוצאות מכל שעת עבודה.
טלמרקטינג היא פרקטיקה עסקית ידועה הכוללת שירותי מכירות של שירותים או מוצרים הנערכים בטלפון. מוקד טלמרקטינג הוא שירות שמופעל לרוב במיקור חוץ אשר נציגיו יוצרים קשר עם לקוחות פוטנציאליים להציע להם שירותים, הטבות ומבצעים.
מוקד טלמרקטינג של קישורית מתאים לכל עסק בכל תחום ובכל גודל אשר זקוק למוקד טלפוני למטרת מכירות החל מהיקף של נציגים בודדים ועד לעשרות. השירות ניתן במיקור חוץ ובמיקור פנים, על בסיס פרוייקטלי או קבוע ובמגוון שפות.
מנהל מוקד המכירות שלך נמצא איתך בקשר שוטף, זמין עבורך לכל שאלה, ומעדכן אותך בנתונים, ברמה היומית, השבועית והחודשית. כמו כן תהיה לך גישה למאגר המידע בו השיחות מוקלטות ושמורות לצורך בקרה והפקת לקחים.
השירות גמיש לצרכי כל עסק ובאפשרותך להגדיר באיזה היקף ובאילו שעות ברצונך שהמוקד יעבוד.