אנשי מקצוע רבים, המבלים את רוב זמנם בשטח משתמשים בעיקר בטלפון סלולרי. לקוחות פוטנציאליים הפונים בעקבות פרסום בדפי זהב או באינטרנט נתקלים בבעיה – לעיתים הטלפון הסלולרי אינו זמין ולעיתים לא נוח לבעל העסק לענות באותו הרגע.
במיוחד כאשר מדובר בעסקים קטנים ללא שירותי משרד, כל שיחה שמתפספסת היא משמעותית עבור בעלי מקצוע כמו אינסטלטורים, מנעולנים, שיפוצניקים, חשמלאים ועוד.
לכן אם אתם מפספסים המון שיחות טלפון, ואין לכם משרד מסודר, כדי ליצור תדמית עסקית מכובדת, כדאי לכם להתחבר לשירות מענה אנושי לעסקים, המוקד הטלפוני האנושי של קישורית, ולתת לעסק ערך מוסף על פני המתחרים.
לקריאה איך עסקים קטנים מפיקים א המקסימום משירותי קישורית, לחצו כאן
לקריאה בהרחבה על יעילות השירות של קישורית לחצו כאן
קישורית לאיש המקצוע בשטח: חשוב להסתכל על עלות מול תועלת – ההוצאה הכספית הכרוכה בהתקשרות עם קישורית נמוכה יחסית מחד, אך מאפשרת לאיש המקצוע להרוויח לקוחות חדשים ולתת שירות טוב יותר ללקוחות הקיימים מאידך.