שוק הביטוח מחייב כל סוכן ביטוח להשתמש בכלים העסקיים היעילים ביותר על מנת להצליח במערכה מול חברות הביטוח הישיר ולהתחרות בהצלחה על כל לקוח פוטנציאלי. מענה טלפוני לעסקים מסוג זה חשוב שיהיה אנושי ומסביב לשעון לקהל הלקוחות הינו כורח המציאות וחיוני למשרד מאחר ומשיבון או תא קולי אינם יכולים לפתור בעיות במקרים דחופים בהם הלקוח פונה עם בעיות כגון תאונה, תקלות ברכב, פריצה לרכב, שריפה או נזק לרכוש. גם הטלפון הסלולרי לא תמיד זמין, בעיקר בשעות של אחרי העבודה.