בשיווק מקוון (און-ליין) היעד הוא הגדלת יחס ההמרה בין גלישה באתר לבין יצירת קשר, השארת פרטים (lead) או ביצוע קניה. זמן השהיה באתר (או בדף הפייסבוק) עשוי להיות שניות עד דקות בודדות, כך שחלון ההזדמנות הוא קצר ולמהירות יש חשיבות רבה. בניגוד לצ'אט רובוטי שרק אוסף פרטים, צ'אט אנושי מסוגל "לתפוס" את הגולש בזמן, לתת לו מענה מותאם אישית ולהפיק "ליד" איכותי, הרבה יותר מכל השארת פרטים. הסיבה פשוטה – הודות לצ'אט, הגולש כבר ניהל שיחה עם נציג העסק, הצרכים שלו ידועים והוא בשל לבצע רכישה.
בזכות העלאת יחס ההמרה של הגולשים באופן משמעותי והפקת "לידים" איכותיים וממוקדים, שירות הצ'אט האנושי לעסקים של קישורית webleads מעניק תוספת כוח מכירתית משמעותית לאתר שלך וממקסם את האפקטיביות שלו. והמחיר? אולי תתפלאו לגלות אבל עלות שירות הצ'אט האנושי לעסקים של קישורית Webleads כלל אינה גבוהה. בוודאי שבחלוקה לכמות ה"לידים" האיכותיים ששירות הצ'אט האנושי שלנו מניב, מדובר באמצעי שיווקי יעיל ומשתלם מאוד כלכלית, לכל עסק, קטן כגדול.
אנשים תמיד מעדיפים לשוחח עם אנשים על פני קריאת שאלות ותשובות מוכנות מראש. לכן, שירות הצ'אט האנושי לעסקים של קישורית אקטיב לא רק מעצים את כוח המכירה של האתר שלך ומצמצם את שיעור הנטישה של הגולשים, אלא גם משפר את תדמית העסק. בנוסף, הצ'אט האנושי חושף את התנהגות הגולשים ומאפשר להציף במהירות באגים וקשיים בהם הם נתקלים, וכך לתקן, להפיק לקחים ולמנוע תסכול ונזקים תדמיתיים מתמשכים. ועוד נושא חשוב – את שירות הצ'אט האנושי לעסקים של קישורית webleads באתרי אינטרנט, דפי נחיתה ורשתות חברתיות ניתן לשלב גם בסלולר ובאפליקציות השונות!
ההכשרה של נציגי שירות הצ'אט האנושי לעסקים מבית קישורית webleads כוללת בניית עשרות תסריטי שיחה, סימולציות וחניכה, המאושרים על ידך. הודות לכך, נציגי הצ'אט האנושי לעסקים מבית קישורית webleads מנווטים במיומנות באתר האינטרנט שלך ושולטים בכל האפשרויות הטמונות בו למקסום זמן השהיה של הגולש, לטובת העסק שלך. וזה עוד לפני שהזכרנו את מערכת הלייב צ'אט של קישורית webleads, מהמתקדמות והמשוכללות בעולם, המשרתת כיום מעל 70 לקוחות (20,000 שיחות צ'אט בחודש!), משעה 07:30 בבוקר ועד 23:00 בלילה… הרי לגלישה באינטרנט אין "שעות פעילות"!