מערכת בחירות, הן לכנסת והן לרשויות המקומיות, מתנהלת כיום כמו קמפיין מסחרי לכל דבר תוך הדגשת יתרונות ותועלות "המוצר" , פילוח מדויק של קהל היעד והפעלת מגוון אמצעי שיווק במקביל. שיחות טלמרקטינג אנושיות הן אחד הכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר במערכת בחירות, הן מאפשרות מיפוי נרחב של קהל המצביעים הפוטנציאלי והעברת מסרים שונים לקהל זה.
בכל אחד מהשלבים ניתן לשלב גם אמצעים טכנולוגיים כמו SMS או הודעות מוקלטות, אולם חשוב להבין שאין תחליף להעברת מסרים אנושית – הן מבחינת איכות העברת המסר והן מבחינת היכולת לנתח את הנתונים ולמקד את מאמצי השיווק.
ככל שהזיהוי האידיאולוגי בין המפלגות הולך ונמוג, וככל שיורדת רמת המוטיבציה של הבוחרים לבוא להצביע, כך עולה חשיבותו של המנגנון המקצועי. עבודה נכונה באמצעות מוקד קול סנטר מנוסה של קישורית יכולה להוסיף מספר מנדטים משמעותי!
לקישורית ניסיון רב שנים במערכות בחירות, הן לכנסת והן לרשויות המקומיות. כל המפלגות הגדולות (הליכוד, העבודה ,קדימה, יש עתיד , הבית היהודי , מרצ, ש"ס ועוד) נעזרו בשירותי קישורית במהלך 22 השנים האחרונות. במהלך מערכת הבחירות יכולה קישורית להעמיד מוקד ייעודי של כ- 50 טלפנים, וביום הבחירות עצמו להגדיל את המוקד בצורה משמעותית ולאייש כ- 200 עמדות טלפן לכל אורך יום הבחירות!