קישורית שירותי קול סנטר בע"מ הינה ספקית שירותי מענה אנושי ושרותי משרד מקצועיים לעסקים ומוסדות המתמחה בפתרונות של מענה ללקוחות העסק 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בין מגוון שירותיה מספקת קישורית גם שירותי מוקד ייעודי – אאוטסורסינג כגון: מוקד הודעות, מוקד הזמנות לשיחות נכנסות, מוקד קביעת תורים ומוקדי טלמרקטינג וכן טלמיטינג בשיחות יוצאות.
אחד הגורמים בהם נמדד עסק מוצלח הוא בטיב שירות הלקוחות אותו הוא נותן ללקוחותיו. אין ספק כי הדבר השנוא ביותר על לקוחות הוא המתנה ממושכת על קו הטלפון או משך שיחה ארוך במענה קולי או נתבי שיחות. לכן חשוב שהלקוח ירגיש שהוא בראש סדר העדיפויות. אנו מאמינים שאפשר אחרת… אנו בקישורית ניתן ללקוחותיך מענה מהיר, יעיל ומקצועי.
קישורית מציעה שירות קול סנטר ללקוחותיך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, מטרתנו העיקרית היא הפחתת לחץ השיחות הנכנסות ומשכי ההמתנה של לקוחותייך, התוצאה שירות טוב יותר, מקצועי ואדיב. הדבר מחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים העסק ויוצר רושם ראשוני מקצועי ללקוחות חדשים. אנו בקישורית מקפידים על שירות אנושי אדיב, סבלני וקשוב ללקוחותיך.
קישורית מענה אנושי לעסקים היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום המענה הטלפוני האנושי למשרד. החברה הוקמה בשנת 1993, מעסיקה למעלה מ-300 עובדים וממוקמת באזור התעשייה של בני ברק שליד קניון איילון ברמת גן.
קישורית משרתת למעלה מ-2,500 חברות ומוסדות וביניהן 200 החברות הגדולות במשק ממגוון תחומי עיסוק : בנקים, חברות הייטק ומחשבים, עסקי נדל"ן ובנייה, משרדי נסיעות ותיירות, יבואני רכב ומוסכים, רשתות שיווק, בתי ספר ואוניברסיטאות, עיתונות ומגזינים, עורכי דין, סוכני ביטוח, רופאים ומרפאות ועוד.
קישורית היא בבעלות פרטית ומנוהלת בידי צוות מנהלים בעלי רקע אקדמאי וניסיון רב שנים בארץ ובחו"ל בתחום המוקדים הטלפוניים (Call Centers & Contact Centers). מעריכי תמרוץ ובקרה מהמתקדמים בענף משמשים את מנהלי קישורית על מנת לעמוד בסטנדרט השירות SLA העולמי (Service-level agreement) להפעלת מוקדים טלפוניים, לפיו 80% מהשיחות הנכנסות למוקד צריכות להיענות עד 20 שניות בממוצע.
מוקדי השירות של קישורית בנויים מאנשי מוקד בעלי כושר ביטוי גבוה, יכולת התמודדות תחת לחץ, סבלניים ובעלי כושר הקשבה, אסרטיביים ובעלי בטחון עצמי גבוה. השכלה נדרשת מנציגי המוקד: בגרות מלאה, עברית תקינה מדוברת וכתובה. חלק מנציגי המוקד דוברים שפה אחת נוספת מלבד עברית, כך שנוכל לבחון עבורך מענה בשפה זרה.
שירות מענה עסקי מחברת קישורית מקפיץ את העסק שלך קדימה, חוסך עבורך עלויות רבות וזמן, ומאפשר לעובדים בארגון להתרכז בתחומי הליבה של העסק ובעבודתם. השירות מותאם לדרישות הספציפיות ולצרכים הייחודיים שלך.
באפשרותך לבחור את שעות הפעילות המתאימות ביותר לארגון שלך.
החברה מספקת שירות מענה לעסקים ברמה הגבוהה ביותר שיש, לאחר שעות העבודה לרבות סופי שבוע, באמצעות העברת שיחות, באין מענה ובתפוס לשיחות הנכנסות לעסק שלך במהלך שעות הפעילות. בדרך זו תוכל לספק ללקוחות מענה מהיר ויעיל, ללא שיחות ממתינות, קו טלפון תפוס או הפניה למענה קולי כדי להשאיר הודעה.
חשוב להדגיש כי הטמעת שירות מענה לעסקים אינה כרוכה בהשקעה או בהיערכות מיוחדת. הצוות המקצועי שלנו ילווה אותך שלב אחר שלב כדי לספק לך שירות מענה עסקי התואם אישית לדרישותיך. העסק שלך יקבל מענה אנושי מושלם הכולל יתרונות רבים מול המתחרים, בו בזמן שלקוחותיך ייהנו ממענה עסקי מליגה אחרת.
שירותים אלו ניתנים לאחר שעות העבודה ובסופי שבוע באמצעות הפניית שיחות ( עקוב אחרי ) ו/או במהלך שעות העבודה, במצבי עומס באמצעות "גלישת" שיחות בתפוס ובאין מענה. כמו כן, קישורית מפעילה מוקדים ייעודיים כדוגמת מוקד טלמרקטינג למכירת מוצרים/שירותים, מוקד טלמרקטינג יוצא לתיאום פגישות, מוקד לסקרי דעת קהל ושביעות רצון, מוקד התרמות, מוקד אישורי הגעה לכנסים ואירועים ויתר מוקדים במיקור חוץ (אאוטסורסינג).
קישורית מעניקה שירות מענה עסקי לכ-3,000 עסקים ומוסדות בקשת רחבה על פני כל תחומי העסקים בשוק הישראלי. עסקים אלה, ממגוון רחב של תחומים, בוחרים יום יום בשירותי קישורית: בנקים, בתי השקעות ושירותים פיננסיים, חברות היי-טק, משרדי נסיעות ותיירות, עורכי דין, רופאים ומרפאות, רשויות מוניציפליות, תקשורת ועיתונות, הוצאה לאור, סוכני ביטוח, חברות רכב ומוסכים, מכללות אוניברסיטאות ובתי ספר שונים, אינטרנט תוכנה ואחרים. בין לקוחות קישורית נמצאות מעל מ-200 החברות המשפיעות ביותר במשק הישראלי.