בעולם הגלובלי של היום יש ריבוי אפשרויות ללקוח לקבל שירות או לרכוש מוצר מכל מקום בעולם באופן מהיר ויעיל. לכן נאמנות לקוח היא חיונית מאד להצלחה ארוכת טווח של כל עסק, ובסופו של דבר היא אחד הגורמים החשובים ברווחיות העסק. במסגרת הקמת מוקדי שירות ותמיכה טלפוניים אנו חושבים כיצד למקסם את חווית הלקוחות של כל ארגון וכן כיצד לטפח את נאמנות הלקוחות כלפי החברה מתוך הבנה של שוק תחרותי. טיפוח נאמנות הוא מעבר לריצוי הלקוחות או מתן שירות או מוצר מצויין, זהו קשר שנוצר בין לקוח למותג שיש בו הבטחה לעתיד אשר עשויה להכריע את הכף כאשר יבחרו בך על פני המתחרים שלך בפעם הבאה שהם מבצעים רכישה.