נציג טלפוני, המתקדם לתפקיד אחראי משמרת, ולאחריו לראש צוות מכירות וכיום הוא מנהל מוקד מענה עסקי, או מנהל מכירות שהופך כעבור שנתיים בלבד לסמנכ”ל ולימים למנכ”ל ושותף? בקישורית אלו לא אגדות אלא דוגמה, “מהחיים”, לסיפורים האישיים של מרבית המנהלים, בכל הדרגים. פשוט כי בקישורית מאמינים בכוח האדם האיכותי שהחברה מגייסת, וביכולת של אנשים אשר צמחו מתוך המערכת להפוך למנהלים מצוינים, בכל הדרגים. מדיניות הקידום הפנימי הזו פותחת גם בפניכם יש את האפשרות להתקדם ולהשתלב, עם הזמן, בכל דרגי הניהול בחברה.
מרבית נציגי השירות בקישורית הם בעלי ותק של שנים בחברה. זה לא מובן מאליו בתחום אינטנסיבי כמו שירות לקוחות. אז מה הסוד של קישורית? מערך גיוס כוח אדם מנוסה ומיומן שמאתר ומכשיר רק את המתאימים ביותר, הווי חברתי מלוכד ומשפחתי ומערך תמריצים שמאפשר התקדמות מתמדת בשכר. השילוב הזה, שהוא ייחודי לקישורית, מבטיח נציגים מרוצים ומנוסים במתן שירות מקצועי ומהיר. זה פלוס גדול לקישורית ופלוס עוד יותר גדול ללקוחות שלנו.
כחברה הוותיקה והמובילה בתחום המענה הטלפוני האנושי, קישורית מהווה את בית הספר של עולם המוקדים הטלפוניים וקרש קפיצה לקריירה בעולם רחב ומבוקש זה. גיוון המשימות בהן תוכלו להתנסות בקישורית – מענה טלפוני לעסקים, מכירות, תפעול מוקד, תמיכה טכנית, שירות און-ליין ועוד – לצד מערך התמריצים הייחודי של קישורית, המאפשר התקדמות מתמדת בשכר וקידום בדרגה ובאחריות הניהולית, הופכים את העבודה בקישורית לחוויה מלמדת, מתגמלת ומאתגרת מכל הבחינות.
מרבית נציגי השירות בקישורית הם בעלי ותק של שנים בחברה. זה לא מובן מאליו בתחום אינטנסיבי כמו שירות לקוחות.
דרישות התפקיד
שירותיות ,עבודה בסיסית על מחשב
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד