שוק הרכב הישראלי תחרותי מתמיד והגדלת פלח השוק של יצרן הרכב תלויה משמעותית בקשר בין רמת השירות שמקבל הלקוח הקיים לבין מאמצי השיווק וקצב המכירות של אותו רכב.
זמינות בקליטת השיחות הנכנסות לאורך כל שעות היממה והשבוע, היא תנאי הכרחי לקיומו של קשר טוב עם הלקוחות, וכפועל יוצא יובילו להגדלת המכירות של יבואני הרכב וחברות ליסינג והשכרה.
במסגרת פעולות השיווק שהעסק שלך מבצע עולים קמפיינים לקידום מכירות של רכבים. בדרך מספר הפניות הוא גבוה מהרגיל ולכן גיבוי באמצעות מענה אנושי ללקוחות פוטנציאליים הוא קריטי להצלחת הקמפיין.
לחברות ליסינג והשכרה אשר להן מערך מכירות ושירות ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים בפריסה ארצית, גיבוי מענה אנושי תומך את מערך השירות והמכירות הקיים באופן המיטבי ביותר והלקוח מקבל תמיד מענה מהיר.
באחריות קישורית לפרוש בפני הלקוחות אחרי שעות העבודה ובסופי שבוע את רשת השירות הארצית הכוללת את מחלקת השירות של יבואני רכב או חברות ליסינג בכל תחום החל מרשת המוסכים המורשים, השירות והמכירות.