מזה כ- 3 עשורים שקישורית, החלוצה הישראלית בתחום שירותי המענה האנושי 24/7, עוזרת לעסקים לחזק את הקשר עם הנכס היקר ביותר שלהם – הלקוחות שלהם!
החברה, בבעלות פרטית, נוסדה בשנת 1993, ומאז ועד היום היא ממשיכה להוביל את שוק המוקדים הטלפונים בישראל, עם כ- 50,000 שיחות נכנסות ביום, ומעל ל- 3,000 לקוחות עסקיים ומוסדיים ובהם 200 מהגופים הגדולים במשק.
מענה אנושי לעסקים 24/7 – שירות המבוסס על מתן גיבוי טלפוני ע"י נציגי שירות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, לקווי הטלפון במשרד, לקמפיינים פרסומיים, לאתרי אינטרנט, לקווי 1-800 ולמספרי כוכבית, למזכירות ולמוקדים הטלפוניים של בית העסק.
קישורית Active – מוקדים טלפוניים במיקור חוץ – קישורית מומחית בהקמה והפעלה של מוקדי אאוטסורסינג שעובדים באופן ייעודי עבור בית העסק. המוקדים מנוהלים באמצעות שיטות ניהול מתקדמות וטכנולוגיה חדישה, ומאוישים בכוח אדם מקצועי המותאם באופן ייעודי לצורכי הלקוח, תוך מתן דגש על איכות, יעילות וסטנדרט שירות גבוה.
קישורית שיווק ישיר – טלמרקטינג / טלמיטינג – מוקד טלפוני המבצע את כל סוגי שיחות השיווק והמכירה היוצאות: מכירות, תיאום פגישות, טיוב נתונים, סקרים, זימונים לאירוע, חימום לידים ועוד, הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.
קישורית 360 – מוקד דיגיטלי רב ערוצי – שירות דיגיטלי רב ערוצי, המאפשר ללקוחות שלך לפנות אל בית העסק במגוון רחב של ערוצי תקשורת כגון: צ'אט, סמס, דואר אלקטרוני, וואטס אפ, רשתות חברתיות וכד'. השירות ניתן ע"י נציגים איכותיים ובאמצעות טכנולוגיה ייחודית, אינטגרטיבית ומתקדמת המאפשרת לנו לספק לפונה חווית שירות רציפה במגוון ערוצי מדיה כתובה.