מענה טלפוני לעמותות
עמותות המסייעות לאנשים במצוקה, כמו גם עמותות המספקות מידע לפונים, רצוי שתהיינה זמינות למתקשרים 24 שעות היממה. עקב מגבלות תקציב נתקלות עמותות בקושי להעסיק כח אדם שיקלוט שיחות אלו והן נאלצות להפעיל משיבון / תא קולי. למטרה זו יכול מוקד קישורית להוות תחנת ממסר שתקשר בין הפונה לבין היועץ / המתנדב של העמותה ברגע קבלת הקריאה. בנוסף, נציגי קישורית יכולים לתת מענה לקמפיין פרסומי או לקמפיין תרומות של העמותה באפיקי המדיה השונים ולקבל תרומות מהפונים באמצעות כרטיסי אשראי.