עולם התיירות מתאפיין בתחרותיות גבוהה בין חברות הנסיעות והתיירות השונות כאשר מרכיב השירות תופס מקום מרכזי בסדר העדיפויות של הלקוח. לפיכך, נדרש כל עסק בתחום להיות זמין עבור הפונים ולא רק במהלך שעות העבודה הסטנדרטיות.
מהם הגורמים שהופכים את שירותי קישורית למשמעותיים כל כך עבור כל עסק בתחום התיירות?
שינויים עונתיים בצרכי המשרד – במהלך עונות השנה משתנים צרכי המשרד ועומס העבודה, ובהתאם לכך יש שינוי דרסטי בכמות כח האדם הנדרש לעבודה שוטפת במשרד. מוקד קישורית מסוגל לווסת עומסים אלו ע"י גיבוי טלפוני בשעת הצורך.
מקרים דחופים – לקוחות המשרד מוצאים עצמם במצבים בהם הם זקוקים בדחיפות לסוכן הנסיעות שלהם גם מעבר לשעות העבודה של המשרד, למשל: בעיות שקשורות בכרטיסי טיסה כאשר הם בשדה התעופה לפני טיסה, בעיה של מקומות והזמנות עם הגיעם לבית המלון ועוד.
לקוחות עסקיים הדורשים טיפול מיידי ומהיר 24 שעות ביממה – לקוחות עסקיים יוצאים לחו"ל בהתראה קצרה ולעיתים קרובות צרכיהם משתנים (לוחות זמנים, מסלולי נסיעה וכו') בעת שהותם בחו"ל. לקוח עסקי דורש שירות בזמן, והוא מוכן לשלם על כך…
גיבוי לשיווק ולמכירות – משרד הנסיעות משקיע סכומי כסף גדולים בפרסום ובשיווק לאור התחרותיות הגבוהה בין המשרדים השונים. בכדי לתת למשרד ערך מוסף על פני המתחרים וכדי לא לפספס אף שיחת טלפון ואף לקוח, קישורית מציעה גיבוי באמצעות מענה טלפוני אנושי, שאינו אמור להחליף את סוכן הנסיעות, אך יכול בהחלט לתרום ולקדם את תהליך המכירה כתחליף לתא הקולי או המשיבון.