אבל זה ממש לא הכל. עבורנו, מענה אנושי איכותי אינו חייב להיות לקיחת הודעות והעברתן אליך. את זה גם תא קולי יכול לעשות. היתרון של מענה טלפוני אנושי לעסקים מבית קישורית הוא ביכולת להעניק שירות בדרגות מקצועיות שונות ובהתאם לצרכים שלך: עדכון פרטים, מסירת מידע למגוון שאלות, התרעה, בכל דרך שתבחר, על הודעה דחופה ואף ביצוע פעולות חיוניות לטיפול בכל תלונה או בעיה.
אין לקוח שאוהב להמתין על הקו או להקיש על תפריטים אוטומטיים בלתי נגמרים. לכן, במוקד המענה האנושי של קישורית הלקוחות שלך ייהנו ממענה מקצועי ולא פחות חשוב, מהיר במיוחד – 80% מהשיחות נענות תוך 20 שניות בממוצע.
כך תוכל להיות בטוח שאף שיחה מלקוח לא הלכה לאיבוד ושכל פניה קיבלה מענה ראוי, ובזמן. וכשאנחנו אומרים ראוי אנחנו מתכוונים ליותר מאשר אדיבות.
יחד איתך נבנה מגוון תסריטי שיחה, כדי שבכל נושא נוכל לתת את המענה היעיל והמתאים ביותר ללקוח שלך שנמצא מעברו השני של הקו.
הצטרפו אלינו
בזכות מערך הגיוס וההכשרה המנוסה של קישורית ושיטת התמריצים הייחודית שלנו, הלקוחות שלך נענים על ידי נציגי שירות רהוטים, קשובים וסבלניים, המתוגמלים בהתאם למקסום האינטרסים שלך.
בנוסף, תוכלו לבחון איתנו שירות ההודעות לעסקים בשפות אחרות כמו אנגלית, רוסית, צרפתית, ערבית וספרדית.
בדרגי הניהול של מוקד המענה האנושי נמצאים מנהלי צוות, מנהלי משמרת ומנהלי מוקד מנוסים ומיומנים, הנעזרים במערכת ה"Supervisor" .
מערכת ניהול פרי פיתוח של קישורית. מערכת זו מסייעת לפיקוח ולהקפדה על יעדי השירות הגבוהים שאנו מציבים.
אין זה פלא שקישורית עומדת בסטנדרט השירות העולמי המחמיר למוקדי שירות – (SLA – Service Level Agreement) של 80/20. שמונים אחוזים מהשיחות נענות בתוך 20 שניות בלבד.
הצטרפו אלינו