קישורית מקימה ומתפעלת את כל סוגי המוקדים הייעודיים במיקור חוץ: מוקדי שירות ומכירות (טלמרקטינג וטלמיטינג), מוקדים דיגיטליים, מוקדי שימור לקוחות, מוקדי מזכירות ו- Back Office ומוקדי Insourcing באתר החברה.
אנחנו בקישורית מתחייבים למתן מענה אנושי מהיר תוך עמידה בסטנדרט העולמי של מוקדים טלפוניים – 80% מהשיחות נענות תוך 20 שניות.
שירות מענה אנושי מתאים לכל עסק בכל גודל החל מעסקים קטנים הזקוקים לגיבוי בשעות העומס ו/או מעבר לשעות העבודה, ועד לעסקים בכל הגדלים המפעילים מוקדי שירות חירום וכוננות בכל שעות היממה.
מוקדי מכירות ו/או מוקדי שירות במיקור חוץ של קישורית מתאימים לכל עסק המפעיל מוקד טלפוני למטרת מכירות, שירות לקוחות, קבלת הזמנות, תמיכה טכנית, תיאום פגישות, קביעת תורים ועוד.
המוקד הדיגיטלי הרב ערוצי של קישורית מתאים לכל עסק שרוצה להגדיל את הזמינות שלו ללקוחותיו ולאפשר להם לתקשר אתו בכתב, מכל מקום, בשעה הנוחה להם ובכל ערוץ דיגיטלי שיבחרו.
השירות כולל גיבוי טלפוני ע"י נציגי שירות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, לכל קווי הטלפון בבית העסק, למזכירות, למרכזיה, למוקדים הטלפוניים, לקווי 1-800 ולמספרי כוכבית.