שביעות רצון גבוהה של הלקוחות היא קריטית להצלחת כל חברה וארגון.
עם מוקד שירות לקוחות לעסקים של קישורית הלקוחות שלך ירגישו שהם הגיעו ישירות לעסק שלך, וייהנו מזמני המתנה קצרים, מענה אדיב וסבלני וטיפול יעיל בפנייתם.
מערך ניהול מוקדי השירות לעסקים שלנו משלב הון אנושי איכותי ברמת התמחות גבוהה, מומחיות מקצועית, שדרה ניהולית מעובה וכלים טכנולוגים מתקדמים לפיקוח, בקרה ושיפור מתמיד.
כל אלו מאפשרים לך לחסוך בעלויות התפעול ולקבל מקסימום תפוקה מכל שעת עבודה.
הצטרפו אלינו
מוקד שירות טלפוני לעסקים של קישורית מגדיל את זמינות העסק שלך ללקוחות, עם אפשרות למענה בכל שעות היממה, במגוון שפות, בטלפון או בכתב, על ידי נציגים אדיבים המחויבים לשביעות רצונך המלאה.
הניסיון הרב של קישורית במוקדי שירות מכל הסוגים, פותח בפניך הזדמנויות להבין טוב יותר את צרכי לקוחותיך ולדייק את השירותים והמוצרים המוצעים להם.
קישורית מציעה את כל סוגי מוקדי השירות הייעודיים בהתאמה מלאה לצרכים של כל עסק:
ביחד איתך אנו בונים מגוון תסריטי שיחה, המבטיחים חווית שירות איכותית ורציפה, וסגירה מלאה של מעגלי טיפול, בהתאם לסוגי התקלות, מידת הדחיפות, סוגי הלקוחות וחוזי רמת שירות (SLA). מוקד שירות לקוחות לעסקים של קישורית מעניקים ללקוחותיך ערך מוסף מתמשך, גם זמן רב לאחר מעמד הרכישה, ועוזרים לך לשמר את הלקוחות של העסק ולשמור על תדמית החברה.
קישורית מקימה ומנהלת את כל סוגי מוקדי השירות: מענה אנושי, מוקדי שירות טלפונים ייעודיים במיקור חוץ ומוקדים דיגיטליים.
השירות כולל את כל הפעילויות הנדרשות להפעלת המוקד – גיוס העובדים, הכשרתם ושימורם, בניית תסריטי שיחה, פיקוח ובקרה על הנציגים, מעקב ביצועים, וטיפול במערכות התשתית.
מוקד שירות לעסקים של קישורית מאפשר מגוון פתרונות גמיש בהיקפו ומתאים לעסקים בכל הגדלים לרבות עסקים קטנים בעלי מוקדים בהיקף של נציגים בודדים.
מנהל המוקד שלך יהיה איתך בקשר שוטף ויעדכן אותך בנתוני הפעילות ובמשובי הלקוחות, ברמה היומית, השבועית והחודשית.