מרבית הפעילויות המכירתיות בערוצי השיווק הישיר מתבצעות על ידי דיוור ישיר המגיע ללקוח הפוטנציאלי , דיוור באמצעות האינטרנט (דיוורים חודשיים, עיתון לקוחות- Newsletter, מבצעים נקודתיים וכד'. ), טלמרקטינג וכו', שמטרתם לסייע ביצירת הקשר הראשוני עם הלקוח הפוטנציאלי ולשמור על נאמנותו של הלקוח הקיים.
לקוחות רבים למדו להכיר בשנים האחרונות את היתרונות הרבים הטמונים ברכישת מוצרים ושירותים בשעות הנוחות להם, החל מהאפשרות להשוות בין עלויות המוצרים של הספקים השונים (האינטרנט מאפשר השוואת מחירים), המשך לרכישה באמצעות ערוצי הזמנה נוחים העומדים לרשות הלקוח 24 שעות ביממה, וכלה באספקה מהירה של המוצרים עד לבית.
קישורית שירותי מוקד הזמנות מספקת פתרון משלים לאותם עסקים המעוניינים לתת מענה טלפוני ללקוחות סביב השעון ומעמידה לרשותם מוקד הזמנות המאוייש בנציגי שירות הקולטים את שיחות הטלפון הנכנסות, משווקים את המוצרים והשירותים על פי תסריט שיחה מובנה, ומקדמים את תהליך המכירה לכדי הזמנה/קביעת פגישה עבור נציגי העסק.
הנציגים במוקד ההזמנות בעלי אוריינטציה שיווקית. הנציגים עוברים הדרכות קבועות לגבי הנושאים ואופן ההתמודדות עם הלקוחות. מוקד ההזמנות של קישורית מאויש 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
מן הנתונים הללו תוכל לגזור החלטות מידיות לגבי אסטרטגית השיווק שלך ולבצע התאמות בקמפיין הפרסומי, בתסריטי השיחה וכו'.